dimecres, 12 de novembre del 2008

Love Will Tear Us Apart - JOY DIVISION








Si fins avui dia no sabieu res d'aquesta cançó (quina llàstima!), aquí la teniu, disfruteu-la, us agradi o no, no us deixarà indiferents. Si no us agrada gens, crec que en aquest blog no hi estareu cómodes.
Probablement la cançó d'amor més trista de la història. Ian Curtis, el cantant, es va suicidar pocs dies després de gravar el video, just abans de començar la seva primera gira als USA.
Us posso la traducció de la lletra. Genial.



L'amor ens tornarà a partir en dos

Quan la rutina pica fort
i les ambicions son poques,
i creix el resentiment
perquè les emocions es moren
i estem canviant els nostres costums
adoptant diferents papers,
aleshores l'amor ens tornarà a partir en dos (bis)

Per què es tant freda l'habitació?
ves-te'n sóc a dins
estic cansat del sec respecte que ens tenim
si encara hi ha l'atracció que sempre hi ha hagut,
aleshores l'amor ens tornarà a partir en dos (bis)

Plores en el teu son
suposo que pels meus sentiments,
tinc un regust a la boca
i la desesperació m'arrossega,
però no existeix res millor,
no puc lluitar més,
però l'amor ens tornarà a partir en dos (bis)

7 comentaris:

  1. No sabía que tenías ese nivel (maribel) de inglés. Para los que no paramos de subir la calefacción porque sentimos el aliento frío de la soledad en nuestra nuca, hubiera sido mejor no conocer nunca la traducción de este gran clásico. Carles, me siento un poco más desgraciado. Gracias.

    ResponElimina
  2. La lletra la vaig agafar d'un especial Joy Division/New Order que van fer a l'Sputnik de TV3 ara fa molts anys (uns 20). Em va impactar tant, que encara tinc el paper on la vaig escriure... Desde aquell dia la meva vida va anar a millor, espero que a tu et passi el mateix... ;-)

    ResponElimina
  3. Correcció:

    Programa 'Arsenal', TV3 1987

    ResponElimina
  4. En este blog cabe algo de música electrónica?

    ResponElimina
  5. Todo sonido emocionante tiene cabida en este blog.

    ResponElimina
  6. Pues entonces os paso un par de links de Crystal Castles. Pueden gustar o no, pero creo que no dejan indiferente:

    http://es.youtube.com/watch?v=zSsvcT9cDZ0&feature=related

    http://es.youtube.com/watch?v=ovV_baO8gho&feature=related

    P.D. Se lo dedico a mi añorado amigo Damián, que ya no quiere venir a casa a intercambiar música :(

    ResponElimina
  7. Pelin hardcore, visualmente el primero, musicalmente el segundo, jarl!!.
    Intentaré escuchar alguna otra cosa de ellos.

    A este paso te monto una sección. ;-)

    ResponElimina