dilluns, 8 de desembre del 2008

Viðrar Vel Til Loftárása - SIGUR RÓS

Fa temps, odiava els videos musicals. Els odiava, ja que pel meu entendré, condicionaven la percepció que podies tenir d'una cançó. M'afectava sobre tot si aquesta m'agradava.
Odiava per sobre de tot, els videos que explicaven històries. Un cop els havies vist, ja no podies tornar enrere. Escoltaves aquelles cançons i et venien al cap aquelles 'horribles' imatges, una vegada i un altra ('again and again' com diria Robert Smith a 'A Forest').
Per sort, en certa manera això ha canviat, i si una gran cançó ve acompanyada per una història i unes imatges com les que veureu, la meva teoria se'n va a fer punyetes...

3 comentaris:

  1. encara tinc la boca oberta..

    ResponElimina
  2. Como creo que en este blog todavía no se ha escuchado ni una sola voz femenina, me permito recomendar un CD del 88 de Every Thing But Bhe Girl, Idlewild. Para mi, y hablando de sentimientos o emociones; Melancolia en estado puro. Cualquiera de sus canciones.

    ResponElimina