diumenge, 18 de gener del 2009

Bluish - ANIMAL COLLECTIVE



Animal Collective, son un grup d'estil inclassificable, el qual està en boca, un dia si i un altre també, de qualsevol web músical alternatiu (i no tant alternatiu...) que es preui. Tant es així, que fins i tot ja hi ha algún agosserat que assegura que el seu últim treball, Merriweather Post Pavilion, serà el millor àlbum del 2009... però si estem al mes de gener!... En fi...
Reconec que es un treball difícil per a les oides poc treballades en la matèria, però que recomano escoltar. Jo encara l'estic tastant (la sensació és extranya), i de tot ell em quedo amb aquesta enorme cançó que no paro d'escoltar un cop darrere un altre.


2 comentaris:

  1. Carles! Que tal anem?
    Jo voto per la canço de Feist - 1234!
    Es molt molt bona i m'agrada força!
    M'agradaria pujar'ne una!
    Lionel Neykov - Frezee My Senses

    M'encanten els teus blogs! N'estic aprenent força, jo tiro el meu endavant de la editorial que es així més senzill i ara m'estic fent un de propi, pero no em surt tan xulu com el teu... No sabia que a la "llista de blocs" podies pujar links externs i et sortia el dibuixet! Això m'ha agradat molt! I tambè me plagiat lo de la foto, jejej ja et pagaré copyright.

    Estaria bè començar una comunitat blogger gran a España, jo soc antifacebook, encara que no descarto que el enemic torni a entrar a casa.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Benvigut!, m'agrada tenir algú de 'casa' per aquí!.
    La teva recomanació l'he penjat a la secció Lectors.
    Pàssam l'adreça del teu blog i així el podré criticar... ;-)
    Per cert, t'ha agradat la canço de Manos de Topo que he penjat?, que t'ha semblat la lletra?... ;-)

    ResponElimina